Μια νέα, εικονική εμπειρία με βάση το Web3 παρουσίασε το McCann Worldgroup, λανσάροντάς τη στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. Το MWVerse, το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Meta και την Journee, είναι δημόσια προσβάσιμο μέσω desktop ή mobile και έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη συμπεριληπτικότητα και την προσβασιμότητα.

Η πρώτη του δράση αποτελεί μια εικονική αναπαραγωγή του φεστιβάλ, δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους δεν μπορούν να παρευρεθούν με φυσικό τρόπο να δουν κάποιες από τις δουλειές του agency που θα παρουσιαστούν.

«Το MWVerse experience έχει σχεδιαστεί να ανατρέψει την έλλειψη προσβασιμότητας και εμπειρίας», δήλωσε το δίκτυο. «Το ευρύ κοινό μπορεί να εισέλθει σε έναν πολυδιάστατο εικονικό κόσμο, που το “βυθίζει” σε ολόκληρη την εμπειρία των έργων που προβάλλονται στις Κάννες».

Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο offering θα προσφέρει immersive εμπειρία του πώς κάποιες από τις καμπάνιες εξελίχθηκαν από τη σύλληψη έως την εκτέλεση, καθώς και παρασκηνιακό υλικό. «Στο μέλλον θα αλλάξουμε το περιεχόμενο και θα πειραματιστούμε με νέες τεχνολογίες προκειμένου να εκδημοκρατίσουμε τη δημιουργικότητα», σχολίασε η Elav Horwitz, Senior Vice-President και Global Innovation Director του McCann Worldgroup.

(Πηγή: TheDrum)