Το McCann Worldgroup τοποθέτησε τον Alex Lopez στη θέση του Προέδρου και Global Chief Creative Officer. Ο Lopez έρχεται από τη Nike, όπου και κατείχε ηγετικές θέσεις, όπως VP of Global Marketing, Men’s Creative Director και Συνιδρυτής και Global Head of Studio στην εταιρεία παραγωγής της Nike, Waffle Iron Entertainment.

Κατά τη διάρκεια των δύο και πλέον δεκαετιών του στη Nike, ο Lopez ήταν υπεύθυνος για μερικές από τις πιο παραγωγικές καμπάνιες του brand, συμπεριλαμβανομένων των «Dream Crazy» και «You Can’t Stop Us». Παραμένει ένας από τους πιο αναγνωρισμένους creative leaders του brand, με δύο νίκες Emmy, οκτώ Cannes Grand Prix Lions, ένα D&AD Black Pencil και εκατοντάδες άλλες διακρίσεις. Η δουλειά του έχει, επίσης, συμπεριληφθεί στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης στη Νέα Υόρκη.

Ο Bill Kolb Chairman και CEO του McCann Worldgroup, ανέφερε ότι η άφιξη του Lopez επιτρέπει στο δίκτυο «να επαναπροσδιορίσει τον ρόλο του Global Chief Creative Officer». Η Suzanne Powers, Πρόεδρος και Global Chief Strategy Officer στο McCann Worldgroup, δήλωσε: «Ο Alex βρίσκεται στη σύγκλιση της διαφήμισης με την κουλτούρα και θα βοηθήσει στο να διασφαλιστεί ότι τα brands των πελατών μας κατέχουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων». (Πηγή: Campaign)