Το McCann Worldgroup επέλεξε η πολυεθνική εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού analytics SAS, ως παγκόσμιο brand agency partner, μετά από spec που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο. Η Jennifer Chase, Senior VP και Head of Marketing της SAS, σχολίασε ότι είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία αναθέτει σε εξωτερικό agency μετά από 20 χρόνια. Όπως εξήγησε, η απόφαση λήφθηκε στο πλαίσιο της προσπάθειας της SAS να συνδεθεί περισσότερο με τους καταναλωτές.
«Για τα προηγούμενα 40 χρόνια, αφήσαμε τη δύναμη των λύσεών μας σε AI και analytics να μιλήσουν μόνες τους», δήλωσε. «Πρέπει να είμαστε πιο τολμηροί και να πούμε εμείς την ιστορία μας. Αναγνωρίζουμε την ανάγκη να έχουμε μια πιο συναισθηματική σχέση με τους πελάτες». Σύμφωνα με την ίδια, η εταιρεία επέλεξε τη McCann επειδή έδειξε ότι μπορεί να είναι και δημιουργική και εξαιρετικά αναλυτική ταυτόχρονα.
Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, η McCann θα συνεργαστεί με την εικοσαμελή ομάδα marketing της SAS για την ανάπτυξη μιας νέας brand platform, ενώ το agency θα δημιουργήσει επίσης μια παγκόσμια ολοκληρωμένη καμπάνια «τονίζοντας την ικανότητα της εταιρείας να βοηθά στον ψηφιακό μετασχηματισμό των οργανισμών, μέσω καινοτόμων λογισμικών και υπηρεσιών analytics». (Πηγή: AdAge)