Συμμετέχει στην κριτική επιτροπή που ξεκινάει αύριο τις εργασίες της στο Παρίσι

Όπως και τις 3 προηγούμενες χρονιές, στην κριτική επιτροπή του διαγωνισμού συμμετέχει το Marketing Week, το οποίο φέτος εκπροσωπεί η Κατερίνα Βαλλογιάννη.

Στην 24η διοργάνωσή τους τα Epica Awards, θα επιβραβεύσουν έργα στις κατηγορίες TV, press, outdoor, ραδιόφωνο, Β2Β, direct marketing, media innovation, design, promotions, interactive, integrated campaigns, ενώ στη φετινή διαδικασία έχουν προστεθεί και οι καινούριες κατηγορίες PR, branded content και corporate image. Επιπλέον, θα δοθεί ειδικό βραβείο για mobile communications.

Όπως είναι γνωστό, στα Epica Awards η κριτική επιτροπή απαρτίζεται από δημοσιογράφους των εγκυρότερων περιοδικών media και marketing της Ευρώπης, και όχι μόνο. Στη φετινή κριτική επιτροπή συμμετέχουν δημοσιογράφοι από 34 περιοδικά από 27 χώρες.