Η σοκολάτα συνάντησε την υψηλή ραπτική στη φετινή Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, καθώς το brand παγωτού Magnum δημιούργησε μια τουαλέτα από βιώσιμους κόκκους κακάο σε συνεργασία με τη σχεδιάστρια Iris Van Herpen.

Με έμπνευση από το vegan παγωτό της μάρκας, χρησιμοποιήθηκαν οι φλούδες από τους κόκκους κακάο για τη δημιουργία ενός βιοπολυμερούς υλικού και 3D printing μαζί με αέρινα στοιχεία για να απεικονίσουν τη σύνθεση ενός παγωμένου Magnum που λιώνει σιγά σιγά. Σύμφωνα με τη Van Herpen, στόχος του εγχειρήματος ήταν να αναδείξει μια μελλοντική οπτική στη μόδα και το πώς μπορεί να γίνει περισσότερο βιώσιμη.

Η καμπάνια υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το agency Lola MullenLowe και περιλαμβάνει φωτογραφικό υλικό, behind-the-scenes περιεχόμενο και συνεργασίες με influencers. «Δεν πρόκειται για ένα μεμονωμένο PR stunt. Φιλοδοξία μας είναι να αναπτύξουμε ένα ύφασμα που να βασίζεται στην κυκλική οικονομία, για μαζική παραγωγή», δήλωσε η Katie-Jo Flynn, Executive Director της Golin, PR partner της καμπάνιας.

Σε αυτό το πλαίσιο, το Magnum θα συνεργαστεί με το Πανεπιστήμιο του Leeds για να χρηματοδοτήσει έρευνα για τη δημιουργία περισσότερων vegan και φυσικών υλικών για τη βιομηχανία της μόδας. H εταιρεία περιγράφει την ενέργεια ως τεκμήριο της δέσμευσής της να συνεργάζεται «με inspiring creative disruptors».

(Πηγή: AdAge)