Μαζί με τις ψηφιακές συνδρομές και τα smartphones, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Deloitte
Μεγάλα βήματα από τις επιχειρήσεις στον τομέα του machine learning, ενισχυμένη η ανάγκη των καταναλωτών για τις ψηφιακές συνδρομές και διατήρηση της κυριαρχίας των smartphones, είναι μερικά από τα θέματα που αναδεικνύει η 17η έκδοση της ετήσιας έρευνας της Deloitte αναφορικά με τις προβλέψεις για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των Τηλεπικοινωνιών (ΤΜΤ Predictions 2018).

Ανάμεσα στα ευρήματα τα οποία παρουσιάζονται, η φετινή έρευνα σημειώνει πως οι επιχειρήσεις θα έχουν διπλασιάσει τη χρήση της machine learning τεχνολογίας έως το τέλος του 2018. Οι προβλέψεις επισημαίνουν 5 βασικούς τομείς, οι οποίοι σύμφωνα με τη Deloitte θα αποτελέσουν σημεία κλειδιά και θα οδηγήσουν σε εντατικότερη χρήση της τεχνολογίας machine learning στις εταιρείες, καθιστώντας τις επιχειρησιακές λειτουργίες ευκολότερες, φθηνότερες και γρηγορότερες. Περισσότεροι από 1 δις χρήστες smartphone θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία AR τουλάχιστον μια φορά μέσα στο 2018, το 20% των κατοίκων της Βόρειας Αμερικής θα έχει πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα μέσω διαδικτύου κάνοντας χρήση των δικτύων κινητής τηλεφωνίας, το 75% των Βορειοαμερικανών ασχολείται με τουλάχιστον μία μορφή αποκλεισμού διαφημίσεων, η παραδοσιακή προβολή τηλεοπτικών προγραμμάτων στις ηλικίες από 18 έως 24 ετών θα μειωθεί κατά 5-15% τον χρόνο στις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο μέσα στο 2018 και το 2019, ενώ αυξάνεται και η σύνδεση στο διαδίκτυο κατά την διάρκεια πτήσεων.