Έρευνα καταγραφής ρυθμών ανάπτυξης

Συγκεκριμένα, από το 2013 έως το 2016, ο μέσος σύνθετος ρυθμός ετήσιας ανάπτυξης για το m-commerce υπολογίζεται σε 42% έναντι 13% για το e-commerce συνολικά (συμπεριλαμβανομένου του mobile). Η έρευνα κατέγραψε τις αγοραστικές συνήθειες μέσω κινητών για πάνω από 17.500 καταναλωτές σε 22 χώρες. Διεθνώς, οι αγορές μέσω smartphones καλύπτουν το 9%, ενώ οι αγορές μέσω tablets μόλις το 5%. Ωστόσο, το 33% των online καταναλωτών που συμμετείχε στην έρευνα, δηλώνει ότι έχει αγοράσει ένα είδος μέσω smartphone το προηγούμενο 12μηνο, και το 20% αναφέρει αγορές μέσω tablet. Παγκοσμίως, το 64% των αγοραστών μέσω smartphone έχουν υλοποιήσει την αγορά μέσω εφαρμογής και το 52% μέσω browser.

Προς το παρόν, η πλέον συχνά αναφερομένη δραστηριότητα σχετικά με το m-commerce είναι η έρευνα προϊόντων, ενώ για το μέλλον η πλειοψηφία των ερωτηθέντων αναφέρεται στα αναδυόμενα χαρακτηριστικά, μεταξύ αυτών και στους τρόπους πληρωμής. Σε βασικότερο εμπόδιο στην ταχύτερη ανάπτυξη του mobile commerce αναδεικνύεται το μέγεθος της οθόνης. «Με την έλευση των κινητών τηλεφώνων χαμηλού κόστους, της μεγαλύτερης οθόνης και με τις βελτιώσεις στην ασφάλεια των συσκευών, θα μειωθούν τα εμπόδια. Οι βελτιώσεις αυτές, σε συνδυασμό με τις απλοποιημένες μεθόδους ηλεκτρονικής πληρωμής, θα κάνουν ευκολότερη, ασφαλέστερη και πιο εύληπτη τη διαδικασία πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου», επισημαίνει ο Anuj Nayar, Senior Director of Global Initiatives της PayPal.