Το Lurpak επέλεξε να διαψεύσει τις προσδοκίες από τις vegan επιλογές τροφίμων στη νέα διαφήμιση που προωθεί τη φυτική εκδοχή του. Επιλέγοντας ένα heavy metal soundtrack, η καμπάνια «Crush expectations» της Wieden & Kennedy London περιλαμβάνει μια 30΄΄ διαφήμιση που σχεδιάστηκε για να δείξει ότι τα plant-based τρόφιμα δεν είναι πάντοτε ελαφριά, ντελικάτα και χωρίς γεύση.

Το σποτ δείχνει συστατικά φυτικής προέλευσης να συνθλίβονται, να ψιλοκόβονται, να αναμιγνύονται και να μαγειρεύονται με διάφορους τρόπους, με μουσικό «χαλί» ένα υψηλής ενέργειας heavy metal soundtrack.

Κλείνει δε με το σλόγκαν: «Ό,τι κι αν πιστεύετε για τα φυτά, ξανασκεφτείτε το». Η διαφήμιση έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να… ξεσηκωθούν ενάντια στα κλισέ της plant-based μαγειρικής. Η Mia Lund Moeller, Senior Brand Manager του Lurpak, δήλωσε σχετικά: «Ενώ το μεγαλύτερο μέρος του marketing στην κατηγορία plant-based κλίνει προς μια φυσική, ήρεμη προσέγγιση, αντιμετωπίσαμε την προώθηση του προϊόντος μας ακριβώς όπως θα αντιμετώπιζε το Lurpak οποιοδήποτε κομμάτι της επικοινωνίας».

(Πηγή: Campaign)