Το Lucozade Energy λανσάρει multimedia marketing καμπάνια αξίας 10 εκατ. λιρών στη Μ. Βρετανία, για την προώθηση ολόκληρης της σειράς προϊόντων Lucozade Energy. Με την ονομασία «It’s on», η καμπάνια στοχεύει στην προσέγγιση του 97% του πληθυσμού της χώρας μέχρι το τέλος του 2021, φέροντας την υπογραφή της Adam & Eve/DDB. Σκοπός του project είναι να «δώσει ζωή» στη θετική ενέργεια του Lucozade και στο συναίσθημα που έχει κάποιος όταν είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει όλα όσα θα έρθουν στον δρόμο του.

Η νέα ταινία «It’s on: Hula TV ad» ξεκινά δείχνοντας έναν άντρα να πετά ένα άδειο Lucozade Energy μπουκάλι σε κάδο ανακύκλωσης, ενώ επιστρέφει σπίτι του κάνοντας hula hoop με το τραγούδι Here Comes The Hotstepper. Στη διαφήμιση, η ιδιοκτήτρια εταιρεία του Lucozade, Suntory Beverage & Food GB&I, θέλει να υπογραμμίσει τη σημασία της βιωσιμότητας. Το σποτ θα προβληθεί σε τηλεόραση και video-on-demand, social media, ΟΟΗ, online video, e-commerce και geo-targeted mobile advertising, με τη συμβολή της MediaCom. Η ταινία αποτελεί την πρώτη που αξιοποιεί την πλατφόρμα «It’s on», την οποία δημιούργησε η Adam & Eve/DDB για το Lucozade και η οποία θα λειτουργήσει ως βάση για όλες τις μελλοντικές επικοινωνίες του brand.

(Πηγή: Campaign)