Αλλαγές στην κυκλοφορία, είσοδος στην Κύπρο, έμφαση στη συνδρομητική βάση

Όσον αφορά στον προγραμματισμό, διαχωρίζεται ο Δεκέμβριος από τον Ιανουάριο με διπλά τεύχη πλέον αυτά του Ιουλίου-Αυγούστου και Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου. Θα κυκλοφορούν δηλαδή 10 συνολικά τεύχη μέσα στο χρόνο, ενώ η κυκλοφορία μεταφέρεται στο τρίτο δεκαήμερο του μήνα. Επίσης, το περιοδικό ξεκίνησε συνεργασία με την εφημερίδα της Κύπρου «24», με την οποία θα κυκλοφορεί ως μηνιαίο ένθετο σε τιράζ 5.000 τευχών.

H Laskaris Fashion Media επενδύει παράλληλα στη συνδρομητική κυκλοφορία, με τη συνδρομητική της βάση να αγγίζει ήδη τα 12.000 άτομα πανελλαδικά. Το 54,6% του συνόλου αφορά στην Αθήνα και το 44,4% στην επαρχία, με το 84% να είναι γυναίκες και το 16% άνδρες. «Σταδιακά το ενδιαφέρον των πωλήσεων για την εταιρεία μας συγκεντρώνεται στις ετήσιες συνδρομές και όχι στο περίπτερο, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα με ένα διεθνή τίτλο Μόδας», σχολίασε σχετικά ο εκδότης, Ηλίας Λάσκαρις.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι, με αφορμή το λανσάρισμα του L’Officiel Hommes στην Ελλάδα, το τεύχος Ιουνίου 2014 «πάντρεψε» τη γυναικεία με την ανδρική του ύλη και φιλοξένησε στα εξώφυλλά του την Πάολα και τον Λάκη Γαβαλά. Όπως επισημάνθηκε από την εκδοτική, το εν λόγω τεύχος εξαντλήθηκε σχεδόν αμέσως, σημειώνοντας παράλληλα ρεκόρ αναφορών στις μηχανές ηλεκτρονικής αναζήτησης, ενώ φιλοξενήθηκε σε τηλεοπτικές εκπομπές και lifestyle περιοδικά. Το νέο τεύχος του L’Officiel έρχεται διπλό στις 22 Σεπτεμβρίου μαζί με το L’Officiel Hommes.