Posts διαθέσιμα για 24 ώρες, μέσω του app του

Την υπηρεσία Stories λανσάρει το LinkedIn, η οποία θα επιτρέπει στα μέλη του και στις εταιρείες να δημοσιεύουν φωτογραφίες και videos διάρκειας 20΄΄, χρησιμοποιώντας το mobile app του. Τα posts θα είναι διαθέσιμα για 24 ώρες και αποσκοπούν σε έναν «πιο casual και άμεσο τρόπο επικοινωνίας» των ειδήσεων, των insights και των highlights, ενώ θα ενσωματώνουν κείμενο και προσωποποιημένα επαγγελματικά stickers.

Ο Tom Pepper, Head of Marketing Solutions του LinkedIn για τη Βρετανία, την Ιρλανδία και το Ισραήλ, σημειώνει, μεταξύ άλλων: «Τα LinkedIn Stories προσφέρουν έναν αυθεντικό οπτικό τρόπο για τα brands να παραμένουν συνδεδεμένα με το κοινό τους και έχει αποδειχθεί ήδη δημοφιλές σε χρήστες και εταιρείες στις χώρες που έχει λανσαριστεί, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, Ινδίας και Βραζιλίας».

(Πηγή: marketingweek.com)