To λανσάρισμα ενός νέου product offering που απευθύνεται σε Β2Β εταιρείες ανακοίνωσε το LinkedIn. Στο πλαίσιο προσπάθειας ενίσχυσης της διαφημιστικής τους δαπάνης στο δίκτυο, παρουσίασε μια σουίτα εργαλείων που περιλαμβάνει δυνατότητες measurements και νέα ad formats για καλύτερο campaign measurement.
Μεταξύ αυτών, βρίσκεται η νέα πλατφόρμα measurement η οποία παρέχει μια πιο λεπτομερή εικόνα του πώς οι καμπάνιες επηρεάζουν τα έσοδα και έχει ως στόχο να βοηθήσει τους marketers να κατανοήσουν τα απτά επιχειρηματικά αποτελέσματα των πρωτοβουλιών τους με απλή γλώσσα. Επιπλέον, η νέα πλατφόρμα Brand Safety Hub, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την DoubleVerify, έχει ως στόχο να προσφέρει στα B2B brands πολύτιμα insights σχετικά με το πού μπορούν και σερβίρουν διαφημίσεις για να παρακολουθούν το brand suitability και safety.
Το Brand Safety Hub περιλαμβάνει μια λίστα third-party publishers που μπορούν να βοηθήσουν στο scaling των καμπανιών και μέσω του hub οι χρήστες μπορούν να προτεραιοποιήσουν τα είδη περιεχομένου που ευθυγραμμίζονται με τη μάρκα τους. Λανσάρονται επίσης νέα ad formats, όπως τα Click to Message Ads, Conversation Starter Ads και Promoted employee posts, καθώς και το Search Updates.
(Πηγή: TheDrum)