Σε κατάργηση των Stories του προχωρά, από τα τέλη Σεπτεμβρίου, το LinkedIn, απόφαση η οποία κοινοποιήθηκε στους διαφημιζομένους την περασμένη Τρίτη. Το Linkedin, ιδιοκτησίας Μicrosoft, «αντέγραψε» το video format από εφαρμογές όπως το Snapchat και το Instagram, αλλά σημείωσε ότι ήθελε να εξερευνήσει διαφορετικά στυλ videos, τα οποία θα ήταν καταλληλότερα για τον χαρακτήρα της πλατφόρμας.

Η κίνηση του LinkedIn έρχεται μερικές εβδομάδες μετά την κατάργηση από το Twitter του video format των Fleets. «Όπως αποδεικνύεται, είναι προτιμότερη η δημιουργία μόνιμων videos, τα οποία αφηγούνται την επαγγελματική ιστορία του κοινού με πιο προσωπικό τρόπο και αναδεικνύουν τόσο την προσωπικότητα όσο και την εξειδίκευσή του», αναφέρει η Liz Li, Senior Director of Product του LinkedIn, σε σχετικό post.

Η κατάργηση των Stories επηρεάζει δυο τύπους διαφημιζόμενων: τα brands που προγραμμάτιζαν διαφημιστικές καμπάνιες με εικόνες και videos, τα οποία θα εμφανίζονταν μεταξύ των Stories, αλλά και διαφημιζόμενους, οι οποίοι σχεδίαζαν να προωθήσουν επ’ αμοιβή τα Stories τους στους χρήστες του LinkedIn. Οι αλλαγές θα επηρεάσουν τις καμπάνιες που έχουν προγραμματιστεί να «τρέξουν» από το τέλος Σεπτεμβρίου και έπειτα, ανακοίνωσε το LinkedIn.

(Πηγή: AdAge)