Στην ενδυνάμωση των δυνατοτήτων του στο πεδίο των analytics επενδύει το LinkedIn, μέσα από την εξαγορά της εταιρείας marketing analytics Oribi, με έδρα το Τελ Αβίβ. Η εξέλιξη έρχεται σε συνέχεια μιας χρονιάς αξιοσημείωτης ανάπτυξης για τον βραχίονα λύσεων marketing της πλατφόρμας:

«Καθώς το marketing solutions business μας επιταχύνεται στο 43% ΥοΥ, επενδύουμε διαρκώς στην πλατφόρμα τεχνολογίας μας ώστε να βοηθήσουμε τους πελάτες να αποκομίσουν τη μέγιστη αξία από τις στρατηγικές marketing», σχολίασε ο Chief Product Officer του LinkedIn, Tomer Cohen.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η απόκτηση της Oribi σηματοδοτεί την προσπάθεια «να βοηθήσουμε περαιτέρω τους πελάτες, marketers και recruiters, να αποκτήσουν actionable insights, να κάνουν ενημερωμένες επιλογές και να επιτύχουν επιχειρηματικά αποτελέσματα». Ως μέρος της συνεργασίας, το LinkedIn θα ανοίξει επίσης γραφείο στο Τελ Αβίβ, «μια αγορά γνωστή για το ταλέντο και την καινοτομία». Με την κίνηση της εξαγοράς, το δίκτυο τοποθετείται ενεργά ως one-stop-shop για τους marketers, ως ένας αξιόπιστος πόλος σε κάθε φάση σχεδόν της διαδικασίας του marketing.

(Πηγή: TheDrum)