Παρέχει πλέον δυνατότητες conversion tracking

Την ανακοίνωση πραγματοποίησε μέσω post ο LinkedIn product manager, Divye Khilnani, παρουσιάζοντας τις τελευταίες προσθήκες στο LinkedIn Campaign Manager, προσθέτοντας ότι μέσω των αναβαθμίσεων οι εταιρείες θα μπορούν να εντοπίσουν πόσα leads, εγγραφές, content downloads, αγορές και άλλα συγκεκριμένα αποτελέσματα αποφέρουν οι καμπάνιες τους. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το post, «με το conversion tracking, μπορείς να καταλάβεις περισσότερα για συγκεκριμένες διαφημίσεις, ακόμα και για τα μοναδικά κοινά του LinkedIn που οδηγούν τα conversions μιας καμπάνιας».