Στο «τρένο» του audio περιεχομένου επιβιβάζεται το LinkedIn, λανσάροντας το LinkedIn Podcast Network. Η νέα άφιξη περιγράφεται ως «πιλοτικό πρόγραμμα με την υποστήριξη των διαφημιζόμενων» και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Verizon, με στόχο να μετατρέψει το podcasting σε μια βιομηχανία περισσότερο προσανατολισμένη στο community.

Συνδυάζοντας τη ραγδαία αύξηση της απήχησης των podcasts ευρέως με τις διευρυνόμενες και δυναμικές δυνατότητες networking της πλατφόρμας, το LinkedIn φιλοδοξεί να διευκολύνει τους ακροατές να αλληλεπιδράσουν με τους creators και αντίστροφα. Για παράδειγμα, το Podcast Network θα επιτρέπει στους δημιουργούς να μοιράζονται επιπλέον περιεχόμενο με το κοινό «μέσω posts, videos, newsletters, LinkedIn Live events και άλλα».

Οι fans, από την πλευρά τους, θα μπορούν να ακολουθούν ή να εγγραφούν για ενημερώσεις από τους αγαπημένους τους hosts. «Λανσάραμε το LinkedIn Podcast Network για να προσφέρουμε στα μέλη έναν νέο τρόπο να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο στην πλατφόρμα μας, δίνοντας παράλληλα στους creators τη δυνατότητα να χτίσουν κοινότητες με βάση τα podcasts τους», σχολίασε η Gyanda Sachdeva, Vice-President of Product Management του LinkedIn. «Με φόντο την ανάπτυξη του διαφημιστικού μας business κατά 43% ΥοΥ, δοκιμάζουμε νέους τρόπους να προσφέρουμε αξία στους πελάτες μας».

(Πηγή: TheDrum)