Μετά από διενέργεια spec

H Solid Havas αναδείχθηκε νικήτρια στο spec που διενήργησε η Ελαΐς-Unilever Hellas για τη μάρκα σαπουνιού υγιεινής χεριών Lifebuoy, η οποία κυκλοφορεί πλέον και στην Ελλάδα. Η Solid Havas με μήνυμα «Συνεχίζουμε να αγγίζουμε, συνεχίζουμε να Ζούμε», σχεδιάζει και υλοποιεί το 360° πρόγραμμα επικοινωνίας για τη μάρκα, που περιλαμβάνει offline & online επικοινωνία, διαχείριση των Social Media, In-Store ενέργειες & επικοινωνία, Internal και External PR, Influencers Marketing και CSR. Το Lifebuoy διαθέτει παγκόσμια παρουσία και ιστορία που ξεκινά από το 1894, με εκτενή κοινωνική δράση. Μέχρι σήμερα, έχει εκπαιδεύσει ένα δισ. ανθρώπους, κυρίως παιδιά, για το πλύσιμο των χεριών, με εκστρατεία σε πάνω από 30 χώρες.