Στα τρία πρώτα τεύχη πάνω από 30 μεγάλες εταιρείες (Unilever, Coca-Cola 3Ε, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Rilken, ΦΑΓΕ, Ferrero κά), είχαν την ευκαιρία να προβάλουν τα ιδιαίτερα στοιχεία των προϊόντων τους, αλλά και τους τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές μπορούν να έχουν όφελος από την αγορά και τη χρήση τους.

Αξίζει να σημειωθεί πως από την πρώτη κυκλοφορία της bags μέχρι σήμερα πάνω από 1.500 καταναλωτές έχουν απαντήσει σε ερωτήματα που τους τέθηκαν κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προωθητικού της προγράμματος, καταθέτοντας την άποψή τους για την εκδοτική αυτή πρωτοβουλία και για τα θέματα που θα ήθελαν να αποτελέσουν μέρους της ύλης της. Ακόμη, πάνω από 5.000  SMS έφθασαν στην γραμμή του διαγωνισμού 54260, και 15 τυχεροί κέρδισαν 15 δωροεπιταγές αξίας 200 ευρώ η κάθε μια για αγορές από τα σούπερ μάρκετ των αλυσίδων μέσω των οποίων διανέμεται η bags. Τα βασικά αφιερώματα του επόμενου τεύχους της bags (Φεβρουάριος, Νο 4) θα αφορούν στα προϊόντα που καταναλώνονται την περίοδο της νηστείας και στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών.

Θα παρουσιαστούν οι νέες τάσεις, όπως εκφράζονται στα καινοτόμα προϊόντα, οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες, ο τρόπος επιλογής του κατάλληλου προϊόντος, οι πρώτες ύλες, η συσκευασία τους κλπ. Η bags Νο 4 θα κυκλοφορήσει στα σούπερ μάρκετ στο τέλος Φεβρουαρίου.