Ο γαλλικός όμιλος Kering Group, στον οποίο ανήκουν luxury brands, όπως οι οίκοι Yves Saint Laurent και Balenciaga, διεξάγει global agency review, το οποίο αφορά το media planning και media buying για όλα τα brands του και τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται, με επίκεντρο την καινοτομία και το digital.

Τον λογαριασμό διαχειρίζεται, μέχρι στιγμής, το media shop της Publicis, Zenith, το οποίο αναμένεται να λάβει μέρος στον διαγωνισμό. Σύμφωνα με τη research consultancy εταιρεία Comvergence, ο όμιλος Kering δαπάνησε το 2020 139,5 εκατ. δολάρια στα media διεθνώς, ωστόσο πηγές τοποθετούν τη δαπάνη στο υψηλότερο ποσό των 566 εκατ. δολαρίων διεθνώς.

Την επίβλεψη του διαγωνισμού έχει αναλάβει η R3. Εφόσον η Zenith διατηρήσει τον λογαριασμό, θα ενισχύσει τις πρόσφατες αναθέσεις της, μεταξύ των οποίων η Hulu στις ΗΠΑ και η Nestlé στη Βρετανία και την Ιρλανδία. Τα luxury προϊόντα υπέστησαν ισχυρό πλήγμα από την πανδημία, ωστόσο έχουν αρχίσει να ανακάμπτουν. Ενώ οι πωλήσεις τους μειώθηκαν κατά 1/5 το πρώτο ήμισυ του 2020, για το 2021 προβλέπουν πλήρη επαναφορά στα επίπεδα του 2019.

(Πηγή: Campaign)