Από την άλλη πλευρά, πάνω από το 75% των marketers αποφάσισε να «τρέξει» programmatic διαφήμιση σε social media πλατφόρμες το 2016. Την ίδια στιγμή, αύξηση στα click-through rates πάνω από 66% είδαν οι marketers που επέκτειναν τις προγραμματιστικές καμπάνιες τους και στα social media. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2017 αναμένεται να υλοποιηθεί μέσω programmatic το 78% της online display διαφήμισης στις ΗΠΑ. Tέλος, διεθνώς, η προγραμματιστική διαφήμιση αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 31% το 2017, ταχύτερα από οποιοδήποτε άλλο ψηφιακό κανάλι. Περισσότερα σχετικά insights, στο ρεπορτάζ που ετοιμάσαμε στο παρόν τεύχος.

Κάπως έτσι, αποφασίσαμε για μια ακόμη χρονιά να προχωρήσουμε στη διοργάνωση του Programmatic Advertising Conference 2017 (www.programmatic.gr), το οποίο θα διεξαχθεί στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza την Παρασκευή 26 Μαΐου. Καθώς το Programmatic εδραιώνεται διεθνώς ως το κυρίαρχο μοντέλο trading στη digital διαφήμιση, καλύπτοντας κάθε δημιουργικό format και συσκευή πρόσβασης, το συνέδριο θα εστιάσει τόσο στο «buy side» (brands & agencies), όσο και στο «sell side» (publishers & platforms), ενώ παράλληλα, θα εξετάσει αναλυτικά επιμέρους ζητήματα κάλυψης και στόχευσης, άντλησης και ανάλυσης δεδομένων, δημιουργικών και τεχνικών δυνατοτήτων, κόστους, μέτρησης αποτελεσματικότητας, αλλά και ευρύτερα θέματα ποιότητας όπως το viewability και brand safety. Το Programmatic Advertising Conference 2017 θα φιλοξενήσει ως keynote ομιλητές κορυφαίους ειδήμονες από διεθνείς οργανισμούς όπως Meagan Lopez (Global Digital Business Director, The New York Times), Damien Healy (Chief Operating Officer EMEA, Xaxis/GroupM), Mark Timlin (Head of Programmatic, BBC Worldwide), Israel Ruesga (Head of Programmatic & Data, El Pais / PRISA) και Orpheas Tapanlis (Senior Analyst / Global Advertising & AdTech, IHS Markit), ενώ panels με στελέχη της εγχώριας αγοράς θα δώσουν το στίγμα της ελληνικής πραγματικότητας.