Πρώτη ενιαία παγκόσμια καμπάνια

(ΣΙΔΝΕΙ) Η μάρκα έχει κινηθεί μέχρι σήμερα με διαφορετικές προσεγγίσεις ανά περιοχή, γεγονός που, όπως λένε οι υπεύθυνοι του brand, έχει δημιουργήσει αρκετή σύγχυση γύρω από την τοποθέτησή του. Στην Αυστραλία για παράδειγμα, το Jim Beam επικοινωνείται ως «The Bourbon» και στις ΗΠΑ με το tagline «The Bold Choice». Η νέα καμπάνια με τίτλο «Make History» φιλοδοξεί να συνοδεύσει το brand για αρκετά χρόνια. Θα συμπεριλάβει τηλεόραση, digital, social media, print και outdoor και εξυφαίνεται στη βάση της ιστορίας των 218 ετών του brand, καλώντας τους καταναλωτές να φτιάξουν την προσωπική τους ιστορία. Το πόνημα υπογράφει το κονσόρτσιουμ διαφημιστικών εταιρειών «Future Works», το οποίο απαρτίζουν οι διαφημιστικές StrawberryFrog Νέας Υόρκης, The Works από την Αυστραλία και Jung von Matt από τη Γερμανία.