Αυτό αναφέρει σε συνέντευξή του στο Marketing Week ο Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού και του Ελληνικού Δικτύου Επιχειρηματικής Ηθικής, και Πρόεδρος της One Team. Θέμα μας η επιχειρηματική ηθική, ο ρόλος και η σημασία της στο σημερινό περιβάλλον. Όπως αποτυπώθηκε ξεκάθαρα στο σχετικό ρεπορτάζ, τα τελευταία 10 χρόνια έχουν αυξηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό οι προσδοκίες ηθικής συμπεριφοράς των εταιρειών και είναι σαφές ότι τα χρόνια που θα ακολουθήσουν η ηθική δεν θα αποτελεί πλέον κάτι που απλά «είναι καλό να έχεις». Ακεραιότητα, αξιοπιστία, σεβασμός, ομαδικότητα, αφοσίωση, κατανόηση, διαφάνεια είναι ορισμένες μόνο από τις αξίες στις οποίες επενδύουν στρατηγικά και ουσιαστικά οι επιχειρήσεις, διαδικασία που αναμένεται να ενταθεί τους μήνες που θα ακολουθήσουν. Κι αυτό διότι η κάθε επιχείρηση, όποιο μέγεθος κι αν έχει και όπου κι αν εδρεύει έχει πλέον γίνει ουσιαστικότατο μέρος του κοινωνικού ιστού. Ο λόγος που συνέβη αυτό – και που θα εξακολουθήσει να συμβαίνει – είναι ότι η διεθνής οικονομική κρίση επιβάλει πλέον πιο γρήγορες κινήσεις στο χώρο της επιχειρηματικής ηθικής και της κοινωνικής ευθύνης. Την ίδια στιγμή, η κρίση των ηθικών αξιών που τα τελευταία χρόνια «δείχνει τα δόντια της» σε κάθε επίπεδο της κοινωνίας, αποτελεί έναν ακόμα σημαντικό παράγοντα που αναδεικνύει την επιχειρηματική ηθική σε ύψιστο αγαθό για το επιχειρείν. Κι όπως αποδεικνύεται εκ του αποτελέσματος, με βάση σειρά μελετών και ερευνών στις αγορές του εξωτερικού, σε κράτη που η επιχειρηματική ηθική είναι υψηλά, η οικονομία τους είναι υγιέστατη. Διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ, στο οποίο πέρα από απόψεις και σχόλια στελεχών της αγοράς, καταγράφονται και ενδιαφέροντα ευρήματα πρόσφατων ερευνών.