Ο όμιλος IPG παρουσίασε θετικά οικονομικά αποτελέσματα, για το β΄ τρίμηνο του 2020, αποδεικνύοντας ότι ο διαφημιστικός κλάδος ανακάμπτει μετά την κρίση της πανδημίας. Συγκεκριμένα, τα οργανικά έσοδά του αυξήθηκαν κατά 19,8% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, με τα καθαρά κέρδη να αγγίζουν τα 2,27 δισ. δολάρια. Παρά την πτώση 9,9% το β΄ τρίμηνο του 2020, το οποίο υπήρξε η χειρότερη περίοδο για το IPG, η οργανική ανάπτυξη αυξήθηκε κατά 7,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

«Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν την ανθεκτικότητά μας, παρουσιάζουν μια αξιοσημείωτη ανάκαμψη από τον αντίκτυπο της πανδημίας, ενώ αποτελούν και το καλύτερο β΄ τρίμηνο στην ιστορία της εταιρείας μας», ανέφερε ο CEO του IPG, Philippe Krakowsky. Η οργανική ανάπτυξη αυξήθηκε σε όλες τις περιοχές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ με 7,4%, οδηγούμενη από τους τομείς των media, data και tech, καθώς και από τις FCB Health, DCTRA, McCann, MullenLowe και Huge. Από πλευράς κλάδων, τα δίκτυα των integrated agencies του IPG σημείωσαν οργανική ανάπτυξη 20,5%, με πρωτεύοντες τα media, το data technology και την υγεία.

(Πηγή: Campaign)