Τη θέση Chief Sustainability Officer δημιούργησε το Interpublic Group, προάγοντας σε αυτήν την Jemma Gould η οποία θα συνεχίσει να ηγείται των παγκόσμιων προγραμμάτων βιωσιμότητας της εταιρείας. Με θητεία 20 χρόνων στο IPG, το στέλεχος βρίσκεται επικεφαλής των εγχειρημάτων για το περιβάλλον, την κοινωνία και την εταιρική διακυβέρνηση (ESG) από το 2016, με πιο πρόσφατη θέση αυτή της Vice President, Sustainability and Communications.

Υπό την ηγεσία της, το IPG εντάχθηκε στον Dow Jones Sustainability Index (DJSI) North America, στον οποίο αναδεικνύεται το κορυφαίο 20% σε επιδόσεις βιωσιμότητας, από τις 600 μεγαλύτερες εταιρείες σε Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδά, καθώς και στον FTSE4Good Index, όπου αναγνωρίζονται επιχειρήσεις που εφαρμόζουν πρακτικές ESG οι οποίες αξιολογούνται με βάση διεθνή κριτήρια.

Επιπλέον, το IPG έγινε ιδρυτικό μέλος του AdGreen, ενός οργανισμού που έχει ως στόχο να φέρει κοντά τη διαφημιστική βιομηχανία προκειμένου να εξαλείψει τον αρνητικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο των προϊόντων της. Στο φετινό Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, η Jemma Gould, μαζί με ηγέτες της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς, ανακοίνωσε το διεθνές λανσάρισμα της πρωτοβουλίας Ad Net Zero. «Ως marketers, έχουμε ιδιαίτερο ρόλο, λόγο του διεθνούς reach της δουλειάς μας», σχολίασε η ίδια.

(Πηγή: Mediapost)