Η έρευνα αναδεικνύει, επίσης, το Internet ως την πιο διαδεδομένη (52%) πηγή ενημέρωσης για την ασφάλεια οχήματος. «Η ασφάλιση αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας, σε συνδυασμό με τις καλύψεις της οδικής βοήθειας και της νομικής προστασίας, είναι τα πιο δημοφιλή ασφαλιστικά προϊόντα στην ψηφιακή πλατφόρμα cosmoteinsurance.gr. Μεγάλο ποσοστό των πελατών μας ανήκει στα νεανικά target groups, κάτι που επιβεβαιώνει την απόφασή μας να στοχεύσουμε στο digital κοινό των 25-45.

Στην ασφάλιση αυτοκινήτου, παρατηρούμε ότι σχεδόν οι μισοί ασφαλισμένοι επιλέγουν πακέτα με πρόσθετες καλύψεις, ενώ η συντριπτική πλειονότητα επιλέγει να ολοκληρώσει την ασφάλιση πληρώνοντας online», αναφέρει ο επικεφαλής της υπηρεσίας Διαμαντής Μπουζάνης. Σύμφωνα με την έρευνα της Kantar, οι χαμηλές τιμές, η αξιοπιστία της ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά και η εύκολη διαδικασία και η άμεση αγορά είναι τα κυριότερα κριτήρια με τα οποία οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν σε ποια εταιρεία θα ασφαλίσουν το όχημά τους.