Στόχος η «περαιτέρω ευθυγράμμιση» των συνεργατών του

Η ιδιοκτήτρια της British Airways, International Airways Group, θέτει σε spec τις παγκόσμιες agency συνεργασίες της. Άλλωστε, τα συμβόλαια με τον νυν συνεργάτη λήγουν το πρώτο τρίμηνο του 2022, με τον όμιλο, ο οποίος κατέχει, επίσης, την Iberia και τη Vueling, να θέλει να πραγματοποιήσει νέα ανάθεση νωρίτερα. Η British Airways, τον Μάιο του 2017, ανέθεσε στο WPP το media planning, strategy και buying, τις υπηρεσίες creative, τα social media, το paid search, τα affiliates, καθώς και την παραγωγή.

Το WPP ανέλαβε, επιπλέον, τις υπηρεσίες media της Avios, και την παραγωγή και το creative της IAG Cargo, ενώ μια ομάδα της Ogilvy και της Wavemaker, εξυπηρετεί τον λογαριασμό στα γραφεία της Sea Containers στο South Bank του Λονδίνου. Η Carat διατήρησε τον λογαριασμό του παγκόσμιου media planning και buying της Iberia στο review του 2017 και ανέλαβε τα offline και online media της Vueling. «Είναι καιρός για εμάς να αναθεωρήσουμε το agency model μας, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι οι υπηρεσίες που χρησιμοποιούμε σε επίπεδο media, creative και production, μας επιτρέπουν να απαντήσουμε στις τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες της δραστηριότητάς μας και των πελατών μας», δήλωσε εκπρόσωπος της British Airways.

(Πηγή: Campaign)