Στον αντίποδα, brands αυτοκινητοβιομηχανίας και προσωπικής φροντίδας αγωνίζονται να ακολουθήσουν. Το Instagram, έχοντας εκτιναχθεί κατά 47 θέσεις, κατετάγη 44ο και σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης, με το εντυπωσιακό 97%. Δεύτερο ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand αναδείχθηκε το Lululemon (77%), ακολουθούμενο από τα Netflix (65%), Salesforce (58%), Adobe (57%) και Shiseido (56%).

«Κάποια brands ακόμη εδραιώνουν τη θέση τους, αναπτυσσόμενα προσεγγίζοντας μέχρι πρότινος “παρθένα” κοινά, όπως το Instagram. Άλλα υπενθυμίζουν στους καταναλωτές τι πρεσβεύουν όπως το Chipotle (40%), η ανανεώνοντας την τοποθέτησή τους και τις αντιλήψεις γύρω από αυτά όπως το YSL (45%)», εξηγεί ο Graham Staplehurst, Global Strategy Director του BrandZ.

Με την εντεινόμενη στροφή στο lifestyle και την ευεξία, τα luxury brands επιστρέφουν δυναμικά και κατατάσσονται στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες: τις καλύτερες επιδόσεις είχαν τα Dior (29%), Louis Vuitton (15%), Gucci (13%) και Hermes (10%). Το retail επίσης ανεβάζει ταχύτητα ως κατηγορία (25%) και οι στρατηγικές των κορυφαίων μαρκών δείχνουν ότι όταν τα brands αναλαμβάνουν να προσφέρουν εμπειρίες υψηλής ποιότητας μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα στο τοπίο του retail. (Πηγή: Marketingweek.com)