Εισάγει διαφημίσεις στο Explore feed
Νέες ευκαιρίες προβολής παρουσιάζει το Instagram, το οποίο σχεδιάζει να προσθέσει άμεσα τη δυνατότητα διαφήμισης στο Explore.

Εκπρόσωποι της πλατφόρμας χαρακτήρισαν την εξέλιξη «το επόμενο λογικό βήμα, καθώς οι χρήστες ήδη επιζητούν να έρθουν σε επαφή με τα brands που επιθυμούν». Με την επιλογή μιας φωτογραφίας ή ενός video, οι χρήστες θα βλέπουν και διαφημίσεις, όπως ακριβώς γίνεται τώρα και στο κυρίως feed. Σύμφωνα με το Μέσο, το 50% των λογαριασμών χρησιμοποιεί την υπηρεσία αναζήτησης κάθε μήνα προκειμένου να βρει φωτογραφίες και videos του ενδιαφέροντός του, με βάση λογαριασμούς που ήδη ακολουθεί.

Επιπλέον, 80% των χρηστών ακολουθεί επιχειρήσεις στο Instagram. «Καθώς συνεχίζουμε να επενδύουμε στο Explore, θέλουμε να είναι το ιδανικό μέρος για τους ανθρώπους να ανακαλύπτουν νέα πράγματα και για τις επιχειρήσεις να συνδέονται με άτομα που πιθανόν να μετατραπούν σε σημαντικούς πελάτες», αναφέρεται σε ανακοίνωσή του.

Ωστόσο, πολλά agencies έχουν εκφράσει προβληματισμούς ότι η εφαρμογή στραγγαλίζει το organic reach, προς όφελος του paid. Αν και οι υποθέσεις αναφορικά με πιθανή αλλαγή στον αλγόριθμο έχουν διαψευστεί από την εταιρεία, παραμένουν τα ερωτηματικά γύρω από την αξιοσημείωτη πτώση των επιδόσεων για κάποιους.
(Πηγές: Marketingweek.com, TheDrum)