Ακολουθώντας το Spaces του Twitter και το Clubhouse

To Instagram ανακοίνωσε το λανσάρισμα των Live Rooms, τα οποία δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να προσθέσουν video feeds από μέχρι και τρεις συμμετέχοντες, κατά τη διάρκεια των live τους. Σύμφωνα με την πλατφόρμα, τα Live Rooms παρέχουν στους creators περισσότερους τρόπους επιχειρηματικής αξιοποίησής της. Πρόκειται για το πιο πρόσφατο λανσάρισμα στον χώρο των κοινωνικών δικτύων, που βοηθά τους ανθρώπους να συνδεθούν σε πραγματικό χρόνο. Στο τέλος του 2020, το Twitter λάνσαρε το Spaces, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν audio-only chat rooms με έως και 10 συμμετέχοντες.

(Πηγή: Campaign)