Το Instagram λανσάρει τη νέα παγκόσμια καμπάνια «Yours to make», προβάλλοντας τη δύναμη της πλατφόρμας στο να βοηθά τους νέους να ανακαλύψουν τον εαυτό τους. Η καμπάνια δημιουργήθηκε από το agency Johannes Leonardo μαζί με το in-house shop του Facebook, Creative X.

Περιλαμβάνει μια ταινία 95 δευτερολέπτων, η οποία παρουσιάζει διάφορους χαρακτήρες να εξερευνούν έναν διευρυνόμενο σκοτεινό χώρο ο οποίος φαίνεται να αντιπροσωπεύει το σύμπαν του Instagram, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τα διάφορα features της εφαρμογής όσο και το εύρος του περιεχόμενου της. Η Vice President Marketing του Instagram, Melissa Waters, αναφέρει σχετικά: «Περισσότερο από κάθε άλλη προγενέστερη γενιά, οι νέοι σήμερα επιδιώκουν να ανακαλύψουν ποιοι μπορούν να είναι.

Το “Yours to make” εστιάζει στην ομορφιά της διαδικασίας αυτής, στην ανακάλυψη του εαυτού και στο πώς μέσα από την εξερεύνηση και τη δημιουργική έκφραση, όλοι μπορούμε να ευθυγραμμιστούμε περισσότερο με αυτό που πραγματικά είμαστε». Αξίζει να σημειωθεί ότι η καμπάνια έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή για το Instagram, το οποίο απασχολεί την επικαιρότητα ως προς τον αρνητικό αντίκτυπο που πιθανών έχει σε ορισμένους χρήστες. (Πηγή: Campaign)