Το νέο του shopping feature, με όνομα «Drops», το οποίο οδηγεί σε ένα feed πιθανών trendy προϊόντων, τα οποία πωλούνται στο app, παρουσιάζει το Instagram. Η νέα λειτουργία του shopping section της εφαρμογής, το οποίο λανσαρίστηκε πέρυσι, έχει ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία, η οποία προσπαθεί να ανταγωνιστεί την Amazon, την Google, το Pinterest και μεγάλους retailers. «Τα brands, τα οποία επιθυμούν να είναι στο επίκεντρο της κουλτούρας, του community και του commerce, επιλέγουν να λανσάρουν τα προϊόντα τους στο Instagram», αναφέρει η εταιρεία σχετικά με το Drops.

Το social commerce έχει απογειωθεί, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 38% στις ΗΠΑ το 2020, σύμφωνα με το eMarketer, και αναμένεται να αγγίξει τα 37 δισ. δολάρια στην ίδια αγορά φέτος. Το TikTok, το Pinterest, το Snapchat, το YouTube, ακόμα και το Twitter στρέφονται όλο και περισσότερο σε αυτό, ενώ παραδοσιακοί retailers, όπως η Walmart, και μεγάλοι παίκτες στο e-commerce, όπως η Amazon, έχουν, επίσης, αρχίσει να προσαρμόζονται στην αλλαγή.

(Πηγή: AdAge)