Μια σειρά από νέα εργαλεία, τα οποία οι δημιουργοί περιεχομένου του Instagram θα μπορούν να χρησιμοποιούν, προκειμένου να αυξήσουν τα έσοδά τους από τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω αυτών για τα brands που εκπροσωπούν, ανακοίνωσε ο CEO και Co-founder της μητρικής Facebook, Mark Zuckerberg, κατά τη διάρκεια της πρώτης Creator Week της πλατφόρμας. Συγκεκριμένα, το Instagram θα δοκιμάσει τις προσεχείς εβδομάδες ένα native affiliate tool, το οποίο θα επιτρέπει στους δημιουργούς να κερδίζουν προμήθεια από τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω των posts τους.

Τα affiliate posts θα φέρουν τη σήμανση «Eligible for Commission», ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν πότε οι αγορές τους στηρίζουν άμεσα τους δημιουργούς. Το ποσοστό της προμήθειας θα ορίζεται από το εκάστοτε brand και όχι από την ίδια την πλατφόρμα. Παράλληλα, creators με δικές τους προϊοντικές σειρές θα μπορούν να συνδέουν τα Instagram shops τους με τα προσωπικά τους, αλλά και με τα επαγγελματικά τους προφίλ. Επιπλέον, θα έχουν τη δυνατότητα να συνδέουν τον λογαριασμό τους με έναν από τους 4 merchandise partners του Instagram, ενώ λανσάρονται και άλλα εργαλεία monetization, όπως badges στο Instagram Live και Stars στο Facebook.

(Πηγή: AdAge)