Σε Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά και Αυστραλία

(ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ) Η εταιρεία αναμένεται να ακολουθήσει μια ήπια και προσεκτική πολιτική ένταξης διαφημίσεων στην πλατφόρμα, την ίδια που χρησιμοποίησε και στο λανσάρισμά τους στις ΗΠΑ τον περασμένο Νοέμβριο. Στόχος της είναι να παρέχει διαφημίσεις που θα επιφέρουν το engagement των χρηστών και να αποφευχθούν τυχόν ακατάλληλες ή αδιάφορου περιεχομένου που απλά θα διακόπτουν την εμπειρία των χρηστών. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Warc, το Instagram χαρακτηρίζεται ως μια κατάλληλη πλατφόρμα για καμπάνιες υψηλού επιπέδου, λόγω της επικέντρωσής του στα ποιοτικά εικαστικά και τις φωτογραφίες.