Διαφημιστικό περιεχόμενο εντάσσει το Instagram στο Reels, την ανταγωνιστική του TikTok πλατφόρμα του. Η αρχή έγινε χθες, 17 Ιουνίου, και αποτελεί συνέχεια της πιλοτικής εισαγωγής διαφημίσεων στο Reels τον περασμένο Απρίλιο, σε επιλεγμένες χώρες με brands, όπως BMW, Nespresso της Nestlé, Louis Vuitton, Netflix, Uber κ.ά. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται κάθετα, σε πλήρη οθόνη, με τρόπο παρόμοιο με την προβολή των Stories.

Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται στα περισσότερα σημεία, όπου οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν Reels, συμπεριλαμβανομένων των Reels Tab, Stories, Explore και στο Instagram Feed. Οι διαδοχικές διαφημίσεις θα έχουν διάρκεια έως 30΄΄, δηλαδή τον ίδιο χρόνο με ένα συνηθισμένο Reel, και θα παρεμβάλλονται μεταξύ τους με δυνατότητα like, θέασης, αποθήκευσης και share. «Αντιμετωπίζουμε το Reels ως έναν καλό τρόπο για το κοινό να ανακαλύψει νέο περιεχόμενο στο Instagram, επομένως οι διαφημίσεις ταιριάζουν απόλυτα σε αυτό. Μάρκες όλων των μεγεθών θα μπορούν να αξιοποιήσουν το νέο δημιουργικό format σε ένα περιβάλλον, όπου οι άνθρωποι ήδη ψυχαγωγούνται», δήλωσε ο Justin Osofsky, Chief Operating Officer του Instagram.

(Πηγή: AdAge)