Το creative hub του in.gr της Alter Ego Media δημιούργησε και υλοποίησε το custom δημιουργικό «sweeping the site» για το λανσάρισμα της νέας Unlimited 7 ProHygienic Aqua της Bosch.

Με ένα διαδραστικό format ανέδειξε το sweeping asset της νέας ηλεκτρικής σκούπας και το 2 σε 1 Unique Selling Proposition του προϊόντος: σκούπισμα και σφουγγάρισμα σε ένα.

Με το μήνυμα «Πιάσε τη σκούπα και καθάρισε #LikeABosch» οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα, κρατώντας πατημένο τον κέρσορά τους να «πιάσουν» την νέα Unlimited ProHygienic Aqua και να δοκιμάσουν οn the screen τις δυνατότητες και την ευελιξία της νέας ηλεκτρικής σκούπας της Bosch. Το δημιουργικό ήταν cross device, οπότε οι χρήστες με οθόνη αφής είχαν την ίδια εμπειρία χρησιμοποιώντας το δάχτυλό τους.