Το Interactive Marketing Conference 2024 (IMC24) ολοκληρώθηκε στις 5/3/2024 με αξιόλογες ομιλίες, σημαντικές αναλύσεις και περισσότερους από 500 συμμετέχοντες, αναδεικνύοντας τις ραγδαίες εξελίξεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη και την εικόνα του μέλλοντος για τη διαφήμιση. Οικοδεσπότης ήταν ο Γιάννης Σαρακατσάνης και εισηγητές κορυφαίοι του χώρου από την Ευρώπη και την Αμερική. Το συνέδριο ξεκίνησε με χαιρετισμό του Προέδρου του IAB Hellas, Σπύρου Παπαγεωργίου, και του Προέδρου του IMC24, Στάθη Βωβού.

Οι πρώτες παρουσιάσεις επικεντρώθηκαν στον καθορισμό της Τεχνητής Νοημοσύνης, στην έρευνα και τις απόψεις καταναλωτών και επιχειρήσεων (Δημήτρης Μαύρος – MRB). Ιδιαίτερη στιγμή για τους παρευρισκόμενους αποτέλεσε η παρουσίαση του Dr. Henning Beck, νευρο-επιστήμονα και συγγραφέα, με θέμα Brain Vs AI- Who has the upper hand.

Αναλύθηκε η επίδραση της Τεχνητής Νοημοσύνης στα media, στο μάρκετινγκ, τα μέσα ενημέρωσης το δημιουργικό και τα brands, με ομιλητές τους Uwe Scheid, Oliver Yonchev, Michael Lovisa και τον Νικόλα Τσάκωνα. Ακολούθησε συζήτηση, όπου μάρκες ηγέτες του κλάδου και τα στελέχη τους (Μπάμπης Χατζηπέτρου – OTE Group, Θεόδωρος Παπανέστωρος – Αnatolia College και Κωνσταντόνος Δανιάς – AB Βασιλόπουλος (AHOLD)) ανέπτυξαν και συζήτησαν τις επερχόμενες στρατηγικές των brands.

Στην επόμενη ενότητα αναλύθηκε το νομικο-ρυθμιστικό πλαίσιο της Τεχνητής Νοημοσύνης (EU – AI Act), με εισηγητή τον Δρ. Νίκο Νικολινάκο. Αμέσως μετά, στελέχη του HR (Κική Καραμανλή – Spengler Fox, Μαρία-Χριστίνα Χασσιώτη – Stanton Chase και Εύη Χατζηιωάννου – NBG), περιέγραψαν τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να κινηθούν οι εταιρείες και τα στελέχη ώστε να αναπτύξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες σε ένα μέλλον γεμάτο Τεχνητή Νοημοσύνη.

Το απογευματινό section του Συνεδρίου ήταν αφιερωμένο στην ανάλυση των εργαλείων AI με παρουσιάσεις από τις Google – Άγγελος Γαλανάκης, Microsoft – Ali Tahmasebi, Salesforce – Alexandru Ursu, Connectly.ai – Στέφανος Λουκάκος, Voiceweb – Κώστας Γεωργιάδης και Cognity – Γιάννης Σταυρούλας. Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με μια συζήτηση για το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης στη διαφήμιση, με συμμετοχή των Dominique Mikaits (KINESSO Greece), Gregor Hinzer (McCann Germany) και Πέτρου Λυτρίβη (Hearts & Science).