Αναδεικνύοντας τον ρόλο του marketing, για 5η φορά

Ο θεσμός προκηρύχθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ για πέμπτη φορά και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού. Στόχος του Ινστιτούτου μέσω του θεσμού αυτού, είναι να φέρει τους ανθρώπους του marketing στο προσκήνιο και να τους επιβραβεύσει για τις προσπάθειές τους, να αναδείξει τον ρόλο και τη σημασία του marketing στη λειτουργία της επιχείρησης και να μεταφέρει γνώση και εμπειρία στην επιχειρηματική κοινότητα. Στους βραβευθέντες περιλαμβάνονται οι Green Cola Company, Τράπεζα Πειραιώς, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Coca Cola 3Ε, Γερμανός, L’Oreal Paris, Peugeot, Καλλίχωρον, ΕΚΟ και Avocarrot. Το Marketing Excellence Grand Award απονεμήθηκε στην Εθνική Τράπεζα για το πρόγραμμα Go4more, ενώ το ειδικό βραβείο πολυετούς προσφοράς (Life Achievement Award) απονεμήθηκε στον Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο, για τη συνεισφορά και συμβολή του στον χώρο του Marketing.