Ωστόσο, με την πίεση από τον χώρο των υπηρεσιών streaming να γίνεται όλο και πιο έντονη, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι προσθέτει πλέον τη δυνατότητα ανάρτησης video σε οριζόντιο format. Στις τάξεις των διαφημιστών, η ενέργεια αυτή ερμηνεύεται ως μια κίνηση προς το monetization του καναλιού, το οποίο είχε διατηρήσει τον ad-free χαρακτήρα του από τη στιγμή που λανσαρίστηκε τον περασμένο Ιούνιο.

Μάλιστα, στελέχη της βιομηχανίας δήλωσαν ότι τον Απρίλιο η πλατφόρμα τους προσέγγισε διερευνώντας τις προοπτικές της διαφήμισης στο IGTV. Σύμφωνα με την Ashley Yuki, Product Lead του IGTV, η νέα δυνατότητα προέκυψε μετά από αιτήματα δημιουργών περιεχομένου αλλά και χρηστών, αν και αρνήθηκε να σχολιάσει τα σχετικά με την εισαγωγή διαφημίσεων.

Μέχρι τώρα, η δημιουργία και η παραγωγή περιεχομένου ξεχωριστά για το συγκεκριμένο κανάλι δυσκόλευε brands και δημιουργούς. Λόγω του επιπλέον κόστους και χρόνου για τη δημιουργία κάθετων videos, πολλές μάρκες, publishers και influencers, απλά ανακύκλωναν περιεχόμενο από άλλα Μέσα, γνωρίζοντας ότι οι χρήστες θα πρέπει να στρέψουν το τηλέφωνο στα πλάγια.
(Πηγή: AdAge)