Προτεινόμενα display formats
Το IAB Europe διεξήγε την έρευνα Brand Advertising Formats για να κατανοήσει την τρέχουσα εικόνα διαφημιστικών formats και την ποικιλία της ευρωπαϊκής αγοράς και έλαβε περισσότερες από 300 απόψεις σημαντικών εκδοτών, agencies και δικτύων στην Ευρώπη. Παράλληλα, τα στοιχεία επέτρεψαν στο IAB Europe να δημιουργήσει τα Brand Builders, τα οποία αποτελούν την πρώτη φάση του Brand Advertising Framework που καθοδηγείται από την Επιτροπή Brand Advertising και την Ομάδα Εργασίας Ad Formats. Η δεύτερη φάση θα εξετάσει λεπτομερέστερα formats, συμπεριλαμβάνοντας IAB Rising Stars, τα οποία παρουσιάζονται στο Interact 2014. Τα επόμενα βήματα θα επικεντρωθούν στα in-page mobile και στα in-stream formats. Άλλος στόχος της Επιτροπής είναι να εντοπίσει τις μετρήσεις για τα Metrics και KPIs που θα υποστηρίξουν τη μακροπρόθεση επένδυση των brands στα ψηφιακά μέσα.