Στις 18 Νοεμβρίου, με το Interactive Marketing Conference

Θα έχει, μάλιστα, επετειακό χαρακτήρα, μιας και το IAB Hellas συμπληρώνει εφέτος τα 10 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα. Με τίτλο «Vision 20/20 | Digital communication into the next decade», το IMC θα εστιάσει στην ερχόμενη δεκαετία του Digital Marketing. Πώς θα αναπτυχθεί το οικοσύστημα της ψηφιακής Διαφήμισης μέσα στα επόμενα χρόνια; Ποιες καινοτομίες αναμένονται και πώς θα επηρεάσουν αυτές το σύνολο της διαφημιστικής αγοράς;

Ποιοι θα είναι οι καθοριστικοί παράγοντες επιτυχίας του brand και της επιχείρησης σε αυτό το δυναμικά εξελισσόμενο περιβάλλον; Οι απαντήσεις θα δοθούν από τους Ruud Wanck της GroupM/WPP, Tom Bowman του BBC, Michael Read του comScore Europe, Luc Tran-Thang της Orange Advertising, Justin Dewhirst του MSN και James Tipple του Yahoo! EMEA.