Από τι θα εξαρτηθεί η ανάπτυξη του ταλέντου στις επιχειρήσεις του κλάδου σας;

Η αλλαγή της νοοτροπίας και γενικότερα του DNA των εταιρειών του κλάδου μας είναι κομβικής σημασίας για την ανάπτυξη και ενίσχυση του ταλέντου. Ως εταιρείες που βασιζόμαστε κατεξοχήν στους ανθρώπους μας, πρέπει να επενδύουμε στη συνεχή και ουσιαστική επιμόρφωση και ανάπτυξη των ομάδων μας.

Η διαμόρφωση ενός πλαισίου, που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους, αναδεικνύει τον καλύτερο εαυτό τους και ενθαρρύνει τη διαρκή εξέλιξή τους, εκτιμώ ότι είναι καθοριστική. Οι εταιρείες του κλάδου μας χρειάζεται να θέσουμε στο επίκεντρο το HR και να το προσεγγίσουμε ως βασικό μοχλό ανάπτυξης και όχι ως «nice to have».

Ποιο case study ψηφιακού marketing θεωρείτε ορόσημο;

Πρόσφατα, η συνεργασία της Beat με τη Relevance Digital Agency, συμπεριλήφθηκε στα Global SuccessStories του Facebook for Business, αποδεικνύοντας ότι ένα καλό ελληνικό case study μπορεί να αποτελεί σημείο αναφοράς ψηφιακού marketing σε διεθνές επίπεδο. Η Beat κάνει early adoption και χρησμοποιεί καινοτόμα εργαλεία και νέες στρατηγικές σταθερά και με συνέπεια.

Το πιο προσφατο παραδειγμα είναι το adoption των Playable ads, ένος πρωτοποριακού είδους διαφήμισης, το οποίο αξιοποίησε πρώτη στην Ελλάδα καταφέρνοντας να μειώσει το user acquisition cost. Η συνεργασία Beat-Relevance έχει τιμηθεί και στο παρελθόν, αφού η Beat διακρίθηκε ως Performance Brand of the Year2020 στα Peak Awards.

Ποια εξέλιξη στον τομέα των data θα είναι καθοριστική;

Cookie-less Era καλωρόρισες. Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι εταιρείες χρειάζεται να επενδύσουν στο CRM τους και στα δικά τους properties, προκειμένου να εξασφαλίσουν την αποτελεσματικότητα των digital ενεργειών τους, ενώ κεντρικό ρόλο αναμένεται να διαδραματίσει το contextual targeting.

Η μετακύλιση της προσοχής μας από το cookie-based audience στο user experience και στο onlinebehaviour, θα δώσει την ευκαιρία στους διαφημιζόμενους να σχεδιάσουν μια πιο προσωποποιημένη προσέγγιση στο κοινό τους και τελικά να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα και τη συμβολή του performance marketing στην επιχείρησή τους.