Ενθαρρύνει τη δημιουργία νέων αναμνήσεων μετά τον Covid 

Νέα παγκόσμια καμπάνια λανσάρει ο ξενοδοχειακός όμιλος Hilton, προκειμένου να ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να δημιουργήσουν νέες αναμνήσεις μετά το πέρας της πανδημίας του Covid-19. H καμπάνια, που φέρει την υπογραφή της TBWA/ Chiat, εστιάζει στην ανάγκη του ανθρώπου για ποιοτικό χρόνο με οικογένεια και φίλους και αποτυπώνει μία σειρά από στιγμές, μεταξύ των οποίων γάμοι, δραστηριότητες με παιδιά και διακοπές με φίλους.

Πρόκειται για την πρώτη καμπάνια του ομίλου που γυρίστηκε στη Μεγάλη Βρετανία και περιλαμβάνει online video, digital και περιεχόμενο στα social media. Ο Gurmej Bahia, EMEA Vice President για το marketing και loyalty, δήλωσε σχετικά: «Η καμπάνια βασίζεται σε insights που δείχνουν ότι οι καταναλωτές επιθυμούν να επανασυνδεθούν με την οικογένεια και τους φίλους τους και εμπνέονται από ταξιδιωτικές αναμνήσεις». (Πηγή: marketingweek.com)