Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η ομάδα του Buzzman θα ενταχθεί στο δημιουργικό τμήμα της Havas, ως μεμονωμένο agency brand. Η απόφαση έρχεται να εδραιώσει την τοποθέτηση της Havas ως agency partner στο «σταυροδρόμι» μεταξύ marketing και ψυχαγωγίας, μετά και την εξαγορά της από τη Vivendi, κινητοποιώντας επαφές με εταιρείες όπως η Universal Music. «Η συμφωνία αυτή συνάδει με την προσήλωσή μας να τοποθετήσουμε τη Havas στο σημείο τομής μεταξύ επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, ως κομμάτι της Vivendi», σχολίασε ο Yannick Bollore, Chairman και Chief Executive της Havas.

Την ίδια στιγμή, η εξαγορά αντανακλά την ανανεωμένη δυναμική των 6 μεγαλύτερων διαφημιστικών ομίλων. Λίγες εβδομάδες νωρίτερα, η Publicis απέκτησε το αμερικανικό agency Rauxa, ενώ η WPP φέρεται να επανεκκινεί τα σχέδια των εξαγορών, μετά την πώληση 40 assets από τον Απρίλιο του 2018.
(Πηγή: TheDrum)