Το νέο offering AI-powered insights-as-a-service (IaaS) social listening του Harvard λειτουργεί, αναλύοντας συζητήσεις του B2B κοινού σε διαδικτυακά φόρουμ και ομάδες ειδικών ενδιαφερόντων – με τον ίδιο τρόπο που τα κανονικά εργαλεία κοινωνικής ακρόασης αναλύουν τις αναρτήσεις σε πλατφόρμες όπως το X ή το Reddit.

Εξετάζοντας τον τρόπο με τον οποίο οι επαγγελματίες c-suite, οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων στον τομέα της πληροφορικής και οι επιχειρηματικοί ηγέτες συνομιλούν online με συναδέλφους τους για τις προκλήσεις τους ή ανταλλάσσουν απόψεις σχετικά με πιθανούς συνεργάτες και προμηθευτές, η νέα λύση του Harvard έχει ως στόχο να βοηθήσει τους πελάτες B2B tech PR να κατανοήσουν καλύτερα τι σκέφτεται το κοινό τους γι’ αυτούς, τους ανταγωνιστές τους ή μεγαλύτερα επιχειρηματικά θέματα.

Η υπηρεσία υποστηρίζεται από την εταιρεία διαδικτυακής ακρόασης NarrativeWorx, χρησιμοποιώντας πληροφορίες στις οποίες έχει αποκλειστική πρόσβαση. Η Jessie Bland, Strategy Director του Harvard, εξήγησε: «Το παραδοσιακό social listening δεν λειτουργεί αποτελεσματικά ως πηγή πληροφόρησης για το B2B – και αυτό είναι εδώ και πολύ καιρό ένα πρόβλημα».

(Πηγή: PRWeek)