Καμπάνια με creative media

Το gossip-tv ξεκίνησε την παρουσία του στο διαδικτυακό χώρο πριν λίγες μέρες με ζωντανή τηλεόραση καθημερινά  όπου γνωστοί δημοσιογράφοι ενημερώνουν live σε 24ωρη βάση για τα νέα της ελληνικής και ξένης showbiz και για άλλα θέματα. Για την επικοινωνία, δημιουργήθηκε μία πρωτοποριακή κατασκευή outdoor που εφαρμόζεται προς το παρόν σε διάφορες περιοχές της Αθήνας.

Το σλόγκαν “καυτά νέα από πρώτο χέρι” είναι “κρυμμένο” κάτω από τη φούστα της Βάσως Κολυδά και αποκαλύπτεται στο outdoor με ένα φύσημα του αέρα. Εκτός από την παραπάνω creative media εφαρμογή, η καμπάνια περιλαμβάνει και 48φυλλες αφίσες και pisa που τρέχουν από 20/06 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με πέντε διαφορετικά θέματα.