Θα τρέξει, μεταξύ άλλων, σε social media, digital, OOH και έντυπα

Παγκόσμια καμπάνια λανσάρει το Glenfiddich με την υπογραφή του agency Space, με έδρα τη Βρετανία. Η καμπάνια περιλαμβάνει μία ταινία, η οποία απεικονίζει την ιστορία του ελαφιού, συμβόλου του brand, το οποίο κάθε χρόνο «χάνει» τα κέρατά του, μένοντας ευάλωτο. Η ταινία, με μήνυμα «Where next?» εστιάζει στο «ταξίδι» του ελαφιού από το άγνωστο αστικό τοπίο, όπου βρίσκεται, προς την κορυφή του βουνού, κατά τη διάρκεια του οποίου τα ανακτά σταδιακά. Η καμπάνια περιλαμβάνει, εκτός από την ταινία, διαφημιστική προβολή σε social media, digital, OOH και έντυπα, ενώ θα τρέξει στις ΗΠΑ, την Ινδία, την Κίνα, την Αυστραλία, την Ταϊβάν και την Κορέα.

Η Claudia Falcone, Global Brand Director της William Grant & Sons για το Glenfiddich, δήλωσε σχετικά: «Βασιστήκαμε στην ιδέα της πρόκλησης στον εαυτό μας. Είναι πολύ σημαντικό να μην αρκούμαστε στα επιτεύγματά μας, αλλά να κοιτάμε αυτό που ακολουθεί -τρόπος σκέψης, ο οποίος διακρίνει και το brand μας».

(Πηγή: Campaign India)