Συμπληρώνοντας μία δεκαετία παρουσίας στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας, ο όμιλος Glami παρουσιάζει την ανανεωμένη εταιρική του ταυτότητα.
Έχοντας συνδεθεί με περισσότερα από 4.300 e-shops μόδας με 17 εκατ. προϊόντα σε 14 χώρες, το Glami προχωρά σε ένα μικρό rebranding μέσα από μια νέα χρωματική παλέτα αλλά και την προσθήκη ενός νέου συμβόλου στο λογότυπο: ενός αστερίσκου σε βιολετί ηλεκτρίκ απόχρωση.
«Ο συνδυασμός αιχμηρών και στρογγυλών άκρων στον αστερίσκο αντικατοπτρίζει την πεποίθησή μας ότι η μόδα απευθύνεται σε άτομα όλων των ηλικιών, μεγεθών και σωματότυπων και, επομένως, αποτελεί τη δέσμευσή μας για απουσία διακρίσεων.
Το χρώμα που επιλέξαμε αποπνέει μια αίσθηση κομψότητας, δημιουργικότητας αλλά και αξιοπιστίας.
Συνδυάζοντας αυτά τα δύο στοιχεία, στοχεύουμε να εμπνεύσουμε και να βοηθήσουμε κάθε μεμονωμένο επισκέπτη του Glami να βρει ακριβώς αυτό που αναζητά σε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ», δήλωσε ο Ξενοφών Ελευθεριάδης, Global Communication Lead του Glami.