Έχοντας προσελκύσει τους περισσότερους θεατές από όλες της προηγούμενες, η 8η σεζόν στο πρότελευταίο της επεισόδιο σημείωσε νέο ρεκόρ, φτάνοντας το 1,8 εκατ. Προκειμένου να μετρήσει ποια brands επωφελήθηκαν περισσότερο, η 4C Insights, μέτρησε τα social engagements 5 λεπτά μετά την έναρξη μιας τηλεοπτικής διαφήμισης και τα σύγκρινε με αυτά 5 λεπτά πριν.

Η Ikea σκόραρε υψηλότερα από όλους τους διαφημιζόμενους, καταγράφοντας μέσο TV social lift κατά 495% στα 3 σποτ «The Wonderful Everyday», που έδειξε κατά το διαφημιστικό διάλειμμα. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το GOT ανεβάζει τα νούμερα της Ikea.

Τον Αύγουστο του 2017, όταν διαδόθηκε ότι το εμβληματικό γούνινο πανωφόρι του Jon Snow ήταν φτιαγμένο από χαλί της αλυσίδας, η εταιρεία δεν άφησε την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη και εξέδωσε οδηγό μετατροπής των χαλιών της σε πανωφόρι αντάξιο του Snow. Άλλα brands με εντυπωσιακό impact ήταν τα O2 (335,5%) και ΒΤ (242%).
(Πηγή: TheDrum)