Προσκαλεί τους καταναλωτές να ανακαλύψουν το δικό τους fusion

Το γνωστό παγωμένο τσάι βασίζεται σε ανατρεπτικούς και πρωτότυπους συνδυασμούς, από 100% βιώσιμες καλλιέργειες τσαγιού, μαζί με φρούτα και βότανα. Μέσα από τη νέα καμπάνια, μας καλεί να ξεδιπλώσουμε όλα εκείνα τα στοιχεία του χαρακτήρα μας που εκ πρώτης όψεως μπορεί να μοιάζουν αταίριαστα μεταξύ τους.

Το φετινό καλοκαίρι, το FuzeTea παρουσιάζει δύο νέες γεύσεις το FuzeTea Rooibos, με εκχύλισμα κόκκινου τσαγιού από την Νότια Αφρική, blueberries και μέλι, και το FuzeTea Acai, με πράσινο τσάι, ρόδι και acai berry. Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας, τρεις ανατρεπτικές προσωπικότητες παίρνουν τα ηνία και μας αφηγούνται το δικό τους, μοναδικό fusion.

Η Πολυτίμη Κυριακοπούλου, ο Ηλίας Μπόγδανος και η Αννούσα Μελά είναι άτομα που καταφέρνουν να υιοθετήσουν στην καθημερινότητά τους διαφορετικούς και αναπάντεχους ρόλους, ενσαρκώνοντας τη φιλοσοφία του fusion.