Το Findbar λανσάρει το νέο feature «Search Insights», αναβαθμίζοντας την πλατφόρμα AI Discovery και προσφέροντας στους e-commerce συνεργάτες του τη δυνατότητα «να μεταμορφώσουν την user experience και να ενισχύσουν την κερδοφορία τους».
Τα Findbar Insights παρέχουν στους εμπόρους πληροφορίες για την αλληλεπίδραση των χρηστών με τη λειτουργία search, αποκαλύπτοντας ευκαιρίες ανάπτυξης εσόδων, όπως επισημαίνει η εταιρεία.
Συγκεκριμένα, παρέχουν Search Engagement Rate per Query, καταγραφή της ποιότητας των αναζητήσεων μέσω του Click Through Rate (CTR) ανά query, Conversion Rate Analytics, παρακολούθηση queries που οδήγησαν σε πωλήσεις, υποστηρίζοντας αποφάσεις για τη βελτίωση του catalog, No-Result Queries, εντοπισμό αναζητήσεων χωρίς αποτελέσματα, αποκαλύπτοντας κενά στον κατάλογο προϊόντων.